Jäsenyys

JÄSENEKSI LIITTYMINEN

Tervetuloa Leppäveden Leppä ry:n jäseneksi.

Ilmoittautukaa jäseneksi ao. lomakkeella. Kaikkien ryhmissämme ja joukkueissamme harjoittelevien tulee olla Seuran jäseniä.

Jäsenmaksu(t) laskutetaan sähköpostiin toimitettavalla laskulla.

Lasku menee usein roskapostiin, mitä voin tehdä? Valitettavan usein esimerkiksi Gmail luokittelee laskun sisältävän sähköpostiviestin roskapostiksi. Ongelma ratkeaa kuitenkin helposti: tallenna lähettäjän osoite leppa1950@gmail.com jo nyt valmiiksi sähköpostisi yhteystietoihin, näin viestiä ei luokitella roskapostiksi.

Mikäli haluat ilmoitat useamman jäsenen kerralla, kirjaa jokainen jäsen erikseen järjestelmään! Perhejäsenyyden ollessa kyseessä pitää jokainen kirjata järjestelmään erikseen.

Liittymällä jäseneksi hyväksyt seuran Tietosuojakäytännöt ja jäsentietojen tallentamisen.

Jäsenmaksut 2024:

Juniori 20 € (alle 18-vuotiailta)
Aikuinen 10 €
Perhe 50 € (samassa taloudessa asuvat henkilöt)

HUOM! Tapaturmavakuutuksia seuran jäsenmaksu ei sisällä.

Hyvässä seurassa liikkumista ja urheilua

Seura kustantaa valmentajien ja ohjaajien kouluttautumista

Harjoitusten ja pelien saliaikaa

Koulutetut ohjaajat ja valmentajat