Junnujen Biitsileiri

26.6.2020

Junnujen biitsileiri jälleen Leppävedellä

Leppäveden Leppä järjestää ´08 - ´14 syntyneille tytöille ja pojille beach volley -leirin keskiviikkona 8.7. Leiri on päiväleiri kello 11.00 – 14.00.

Leirin ohjaajina toimivat Miisa Lepoaho ja Maarit Honkonen-Seppälä. Leiri järjestetään Leppäveden biitsikentällä osoitteessa Tiituspohjantie 39.

Leirillä harjoitellaan Suomen Lentopalloliiton taitomerkkiharjoitteita, pelataan erilaisia pienpelejä, myös lentopalloa ja biitsiä. Leiriläisten toivotaan ottavan mukaan oma käsidesi ja juomapullo ja lenkkivaatteet. Myös oma pallo mukaan, jos on.

Leirin hinta on Lepän jäseniltä 5 euroa ja muiden seurojen pelaajilta tai vielä seurattomilta harrastajilta 10 euroa. Maksu käteisenä ensimmäisenä leiripäivänä.

Leirimaksu sisältää valmennuksen ja henkilökohtaisen ohjauksen lisäksi välipalan sekä palkinnon. Leiriläisiä ei ole vakuutettu järjestäjien puolesta. Sateen sattuessa leiri järjestetään sateessa.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset: maarit.honkonen-seppala@humak.fi tai 0400 349 268/Maarit. Sitovat ilmoittautumiset viimeistään perjantaina 3.7. Leirille otetaan maksimissaan 10 lasta.