Luppopäivät la 2.9

31.8.2023

Tervetuloa aistimaan alkusyksyn tunnelmaa Leppäveden Luppopäiville tulevana lauantaina 2.9  klo 10-15! Tapahtuma järjestetään Leppäveden liikuntapuistossa yhteistyössä Leppäveden kyläyhdistyksen kanssa. Tarjolla on monenmoista puuhaa kaikenikäisille.

Tapahtuman ohjelma aikatauluineen on nyt julkaistu! Aloita päivä esimerkiksi kehonhuoltotuokiolla klo 10.30, tee löytöjä myyntikojuilta ja tutustu rakentuvaan liikuntapuistoomme opastetulla frisbeegolfkierroksella.

Ohjelma:

Leppäveden kyläyhdistys (tapahtuma-aukio)

Kahviossa myynnissä mm. kahvia, mehua, makkaraa, munkkeja ja pieni erä satokausituotteita.

Arpajaiset: palkintoina mm. lahjakortteja paikallisiin yrityksiin. Arvonta suoritetaan tapahtuman päätteeksi.

Kyläpaitojen sovitus ja ennakkotilaus. Tilaukset vain rajoitetun ajan (ennakkotilaukset ennen tapahtumaa leppavedenkylayhdistys@gmail.com tai tapahtumassa, toimitus syyskuussa).

Leppäveden Luppoilijan julkistus klo 14.30.

Paikallisten toimijoiden esittelyä (tapahtuma-aukio)

Laukaan kunta (klo 10-13): Liekkiä Laukaaseen -minikorispeli.  Kunnanjohtaja Linda Leinonen tavattavissa pisteellä.

Laukaan seurakunta: piirustuskilpailu lapsille ja tulevan toiminnan esittelyä. Jaossa mm. kirkkokarkkirasioita.

JyväsLentiksen C2-tyttöjen toimintapisteet: onnenpyörä, herkkukorin arvonta, lakumyyntiä.

Lajikokeiluja:

Kehonhuolto. Fysioterapia Ehytin Elina Hytönen ohjaa kehoa herättelevän dynaamisen venyttelytuokion tekonurmella klo 10.30-11.00.

CC-Picaron BMX-lajikokeilu Pump track-radalla klo 11-13.

Frisbeegolf: tutustu lajin alkeisiin paikallisten harrastajien opastuksella. Mahdollisuus kiertää liikuntapuiston 18-väyläinen frisbeegolfrata yhdessä paikallisoppaan kanssa. Paikka/lähtöpaikka: tekonurmi, klo 12-14.

Ohjelmaa lapsille

Pomppulinna ja liikunnalliset toimintapisteet, kuten keppihevosrata (tekonurmi)

Poniajelu ja -ratsastus klo 12-14 (tapahtuma-aukio)

Laukaan nuoristotyön nuokkaripaku paikalla klo 10-14

Myyntipisteitä (tapahtuma-aukio)

Myynnissä mm. Madame Rustiquen sisustustuotteita; sekä koruja, käsitöitä ja kirppistuotteita.

Leppäveden Martat paistavat herkullisia vohveleita.

Leppäveden Lepän seuratuotteita.

Maksulliset toiminnat: ratsastus, JyväsLentiksen toimintapisteet, arvonta ja elintarvikemyynti. Varaa mukaan käteistä, osassa pisteistä käy myös maksukortti / MobilePay. Toimijat ovat paikalla klo 10-15 ellei ohjelmassa muuta mainita.

Muutokset ohjelmaan ovat mahdollisia.

Tervetuloa!